Beleid voor teruggave, omruiling en reparatie van horloges
Wij waarderen onze klanten en streven ernaar hen de best mogelijke winkelervaring te bieden. Om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop, hebben we het volgende retour-, ruil- en reparatiebeleid opgesteld:
1. Restitutiebeleid
Voorwaarden
U kunt uw horloge binnen 14 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum retourneren als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
Het horloge bevindt zich in de oorspronkelijke, ongedragen staat.
Alle labels, stickers en beschermhoezen zijn intact.
(Als de beschermhoes is verwijderd, moeten we uw verzoek helaas afwijzen omdat dit een schending is van ons retourbeleid).
Het horloge wordt geleverd in de originele verpakking, inclusief doos en handleiding.
Er is een geldig aankoopbewijs aanwezig (kassabon of orderbevestiging).
RETURN PROCES
Neem contact op met onze klantenservice om de retourprocedure te starten. Stuur ons foto’s of video’s van het horloge.
Zodra het is goedgekeurd, verpakt u het horloge en alle bijbehorende artikelen zorgvuldig en stuurt u het horloge naar ons terug met een traceerbare en verzekerde verzendmethode. (Gebruik alleen een lokale koerier of EMS verzendmethode)
Zodra we het geretourneerde horloge hebben ontvangen en gecontroleerd en hebben bevestigd dat het aan onze retourvoorwaarden voldoet, verwerken we je terugbetaling binnen 5 werkdagen. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betalingsmethode.
2. INKOOPBELEID
INKOOPBAARHEID
U kunt binnen 30 dagen na de oorspronkelijke aankoopdatum een verzoek tot inruil indienen als aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:
Het horloge bevindt zich in de oorspronkelijke, ongedragen staat.
Het horloge bevindt zich in de oorspronkelijke, ongedragen staat. Alle labels, stickers en hoesjes zijn intact.
(Als de beschermhoes is verwijderd, moeten we uw verzoek helaas afwijzen omdat dit een schending is van ons retourbeleid).
Het horloge wordt geleverd in de originele verpakking, inclusief doos en handleiding.
Er is een geldig aankoopbewijs aanwezig (kassabon of orderbevestiging).
Ruilprocedure
Neem contact op met onze klantenservice om de ruilprocedure te starten en geef aan welk horloge je wilt ruilen.
Als het eenmaal is goedgekeurd, pak je het horloge en alle bijbehorende artikelen zorgvuldig in en stuur je het horloge naar ons terug met een traceerbare en verzekerde verzendmethode. (Gebruik alleen een lokale koerier of EMS verzendmethode)
Zodra we het geretourneerde horloge hebben ontvangen en gecontroleerd en hebben bevestigd dat het aan onze ruilcriteria voldoet, sturen we je het horloge waarom je hebt gevraagd om te ruilen. Een eventueel prijsverschil wordt dienovereenkomstig in rekening gebracht of terugbetaald.
3. Garantie en reparatiebeleid
Garantie
Voor alle horloges die in de Stores worden verkocht, geldt een beperkte garantie. De garantie dekt fabricagefouten en storingen bij normaal gebruik. De garantie dekt geen schade veroorzaakt door ongelukken, verkeerd gebruik of ongeautoriseerde reparatie.
REPAIRPROCES
Als je horloge binnen de garantieperiode moet worden gerepareerd, neem dan contact op met onze klantenservice voor reparatie-instructies.
Als het horloge niet meer onder de garantie valt, bieden we een reparatieservice tegen betaling. Neem contact met ons op voor een reparatieofferte en verdere instructies.
Verpak je horloge zorgvuldig en stuur het naar ons op via een traceerbare en verzekerde verzendmethode. Gebruik alleen lokale koeriersdiensten of EMS verzendmethoden.
Na ontvangst van het horloge beoordelen we de reparatiebehoeften en geven we je een schatting van de tijd en de kosten (indien van toepassing).
De reparatie wordt voltooid door een van onze gekwalificeerde horlogetechnici en het horloge wordt in goede staat aan u geretourneerd.
Houd er rekening mee dat dit beleid kan veranderen en dat de voorwaarden kunnen variëren. We raden je aan onze officiële website te raadplegen of contact op te nemen met onze klantenservice voor de meest actuele informatie en specifieke instructies met betrekking tot retourzendingen, ruilingen en reparaties. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn er om u te helpen met eventuele vragen of zorgen die u hebt over uw horlogeaankoop.